29. dec. 2012

2012 i billeder

2012 var året hvor jeg startede med at blogge - nærmere bestemt i marts - og må sige at det har været sjovere end jeg nogensinde troede det ville blive! 

Marts måned bød på rigtig mange gode loppefund, hvor nogle af de bedste stadig er nogen jeg stadig nyder synet af hver dag!





April bød på dødsfald i min kærestes familie, og dermed en hård tid - men også et arvestykker som gør at man kan tænke tilbage på den afdøde med gode tanker. 



Men tid til lopper blev der trods alt også ;)


Maj bød på stadig flere lopper - og heriblandt den første retrobøjle i samlingen



Juni var måneden hvor jeg blev student, efter 3 års hårdt arbejde!


I juli tilbragte jeg 14 skønne dage på Sicilien med hele min mors familie - og nød denne udsigt fra mit hotelværelse :)


August blev måneden hvor jeg udvidede min Lyngby vasesamling og lavede den skønneste blåbærmarmelade, mens jeg den 31. både flyttede sammen med min kæreste i Aalborg og begyndte at læse Historie på Uni.


I september blev der købt stort i diverse genbrugsbutikker - en hel lejlighed skulle jo fyldes! :)



I oktober startede jeg som frivillig i Butik 21 - en ting der ligesiden har fyldt meget i min hverdag.

November bød igen på mange gode lopper - mens jeg også valgte at stoppe på universitetet, man må jo indse når man vælger forkert, og jeg glæder mig nu til at jeg forhåbentlig kan starte på lærerseminariet til sommer.



I december pyntede jeg for første gang op til jul i min EGEN lejlighed - en ting der bestemt ikke er at tage for givet ;)




Et langt indlæg, om et år hvor der er sket mange ting i mit liv - ser frem til et endnu bedre 2013, som starter med at jeg fylder 20 år om præcis en uge! 

Et lidt forsinket glædelig jul til jer alle sammen - og et ønske om et fantastisk godt nytår til jer! 

2 kommentarer:

  1. Jeg startet også min blogg i mars. Gleder meg til å følge deg inn i 2013. Godt nytt år til deg, og gratulerer med 20-års dagen som kommer. D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Og godt nytår til dig også :)

      Slet