26. nov. 2012

Dagens lopper #13

...Og indlæg nr. 100!! :)

I dag har jeg købt spil - og mange af slagsen... Når man rammer en guldåre, er det jo svært og lade være, for alle disse spil er købt i den samme butik. Da jeg reserverede dem i fredags, var de lige blevet sat på hylden - uden pris - og jeg fik derfor dem alle sammen til 50 kr.  Jeg er godt tilfreds og glæder mig til at spille stratego med min kæreste i aften ;)


Et styk fint smølfepuslespil - som vist skal samles en af dagene, for at se om alle brikkerne er der :)



Tre-i-en puslespil, som jeg mindes at have samlet utallige gange hjemme hos min oldemor som lille :)


Endnu et puslespil - bare fordi! :)


Og hele stakken samlet... 

Jeg har også købt lidt andre spændende lopper i dag, men dem må i se en anden dag :)

8 kommentarer:

  1. Ej hvor er du heldig! De tre-i-en puslespil havde jeg også som barn.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt med sådanne ting der kan vække minder ;-)

      Slet
  2. Hvor er smølfespillet bare fint (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke? Jeg har også lige sat mig til at samle det - bare fordi jeg er nysgerrig efter at se om alle brikker er der ;-)

      Slet
  3. Sikke nogle skønne spil du har købt(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor man kan vinde en vintage taske(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/11/give-away-nr-17.html

    SvarSlet
  4. Hvor er det fint, og så skægt, smølfe puslespille og det puslespil med dyrene har vi også :-) Du kan evt. tælle brikkerne til smølfepuslespillet hvis du skal se om de alle er der? Der er hyggeligt at lave, men tog laaaang tid for os, fordi mange af brikkerne var så end (hvid & blå) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har lagt det, og alle brikkerne var der! :) - Men ja, det tog også lidt længere tid end beregnet ;)

      Slet